Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trh s pivem v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F16%3AN0000023" target="_blank" >RIV/25619161:_____/16:N0000023 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vsh.cz//file.php?id=375" target="_blank" >http://www.vsh.cz//file.php?id=375</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Trh s pivem v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Spotřeba piva v České republice vykazuje výkyvy, ale pro českého konzumenta je pivo invariantní veličinou. Situace na trhu s pivem v České republice je ovlivňována nejen střetem nabídky a poptávky, ale i tržní strukturou tohoto odvětví. Přesun konzumace piva z restaurací do domácností způsobuje, že tržní podíly pivovarů výrazně ovlivňují značky, produktové inovace a reklama. Na současném trhu piva v ČR převládají znaky, které ho umožňují na straně nabídky zařadit do monopolistické konkurence.

  • Název v anglickém jazyce

    The Beer Market in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The beer consumption in the Czech Republic fluctuates, but for the Czech consumer the beer is an invariant value. The situation in the beer market in the Czech Republic is influenced not only by the struggle of supply and demand, but also by the market structure of the industry. The move of the beer consumption from restaurants to homes makes the market shares of breweries are significantly affected by brands, product innovations and advertising. In the current beer market in the Czech Republic there dominate features, which allow it to be classified, from the demand point of view, as a monopolistic competition

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50600 - Political science

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference Hotelnictví, turismus a vzdělávání

  • ISBN

    978-80-87411-75-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    272-279

  • Název nakladatele

    Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku