Trh s pivem v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F16%3AN0000023" target="_blank" >RIV/25619161:_____/16:N0000023 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.vsh.cz//file.php?id=375" target="_blank" >http://www.vsh.cz//file.php?id=375</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Trh s pivem v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Spotřeba piva v České republice vykazuje výkyvy, ale pro českého konzumenta je pivo invariantní veličinou. Situace na trhu s pivem v České republice je ovlivňována nejen střetem nabídky a poptávky, ale i tržní strukturou tohoto odvětví. Přesun konzumace piva z restaurací do domácností způsobuje, že tržní podíly pivovarů výrazně ovlivňují značky, produktové inovace a reklama. Na současném trhu piva v ČR převládají znaky, které ho umožňují na straně nabídky zařadit do monopolistické konkurence.
Název v anglickém jazyce
The Beer Market in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The beer consumption in the Czech Republic fluctuates, but for the Czech consumer the beer is an invariant value. The situation in the beer market in the Czech Republic is influenced not only by the struggle of supply and demand, but also by the market structure of the industry. The move of the beer consumption from restaurants to homes makes the market shares of breweries are significantly affected by brands, product innovations and advertising. In the current beer market in the Czech Republic there dominate features, which allow it to be classified, from the demand point of view, as a monopolistic competition
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50600 - Political science
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference Hotelnictví, turismus a vzdělávání
ISBN
978-80-87411-75-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
272-279
Název nakladatele
Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o.
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—