Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lázeňství management a marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F19%3AN0000008" target="_blank" >RIV/25619161:_____/19:N0000008 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.grada.cz/lazenstvi-11035/" target="_blank" >https://www.grada.cz/lazenstvi-11035/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Lázeňství management a marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.

  • Název v anglickém jazyce

    Spa management and marketing

  • Popis výsledku anglicky

    A publication on the topic of spas and spa management on the Czech market. The authors of the book focus primarily on marketing management of spa organizations and companies, together with the application of the latest knowledge. They range from introducing spas and spas in Europe and the Czech Republic and spa facilities, through spa management, marketing research, environmental analysis and target market selection, to the entire marketing mix - product, price, distribution and communication. The authors pay special attention to internal and external communication in spa organizations and spa hotels.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-271-2461-9

  • Počet stran knihy

    368

  • Název nakladatele

    Grada

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy