Lázeňství management a marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F19%3AN0000008" target="_blank" >RIV/25619161:_____/19:N0000008 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.grada.cz/lazenstvi-11035/" target="_blank" >https://www.grada.cz/lazenstvi-11035/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Lázeňství management a marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.
Název v anglickém jazyce
Spa management and marketing
Popis výsledku anglicky
A publication on the topic of spas and spa management on the Czech market. The authors of the book focus primarily on marketing management of spa organizations and companies, together with the application of the latest knowledge. They range from introducing spas and spas in Europe and the Czech Republic and spa facilities, through spa management, marketing research, environmental analysis and target market selection, to the entire marketing mix - product, price, distribution and communication. The authors pay special attention to internal and external communication in spa organizations and spa hotels.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-271-2461-9
Počet stran knihy
368
Název nakladatele
Grada
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—