Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The impact of hosting International Ice Hockey Federation (IIHF) World Championship on hotel market performance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F20%3AN0000040" target="_blank" >RIV/25619161:_____/20:N0000040 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://revistaespacios.com" target="_blank" >http://revistaespacios.com</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The impact of hosting International Ice Hockey Federation (IIHF) World Championship on hotel market performance

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main purpose of this study is investigating the impact of hosting the IIHF World Championship on hotel market performance on the case of Prague.This study uses daily operations data of 512 Prague hotels within the period of hosting the 2015 IIHF World Championship. The key hotel performance indicators like occupancy rate, average daily rate (ADR) and revenue per avalaible room (RevPAR) were used. The results show that the event brought an increase in room sales. Detailed data analysis shows different impact during group, and final stage.

  • Název v anglickém jazyce

    The impact of hosting International Ice Hockey Federation (IIHF) World Championship on hotel market performance

  • Popis výsledku anglicky

    The main purpose of this study is investigating the impact of hosting the IIHF World Championship on hotel market performance on the case of Prague.This study uses daily operations data of 512 Prague hotels within the period of hosting the 2015 IIHF World Championship. The key hotel performance indicators like occupancy rate, average daily rate (ADR) and revenue per avalaible room (RevPAR) were used. The results show that the event brought an increase in room sales. Detailed data analysis shows different impact during group, and final stage.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Revista ESPACIOS

  • ISSN

    07981015

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2020

  • Číslo periodika v rámci svazku

    41

  • Stát vydavatele periodika

    VE - Bolívarovská republika Venezuela

  • Počet stran výsledku

    34

  • Strana od-do

    166-207

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus