Management integrované marketingové a podnikové komunikace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25739018%3A_____%2F18%3AN0000002" target="_blank" >RIV/25739018:_____/18:N0000002 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Management integrované marketingové a podnikové komunikace
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie se nejprve věnuje managementu integrované marketingové komunikace. Následuje kapitola o managementu podnikové komunikace, kde jsou probírány otázky podnikové identity, podnikové kultury a podnikového image. Nechybí navazující praktické příklady managementu podnikové komunikace. Závěrečná kapitola se věnuje managementu integrovaného monitoringu kvality života.
Název v anglickém jazyce
Integratet Marketing and Corporate Communication Management
Popis výsledku anglicky
The monograph first deals with the management of integrated marketing communication. Following is a chapter on corporate communication management, where are issues of corporate identity, corporate culture and corporate image are discussed. There are also practical examples of corporate communication management. The final chapter deals with the management of integrated quality of life monitoring.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-86747-48-4
Počet stran knihy
135
Název nakladatele
Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—