Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Management integrované marketingové a podnikové komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25739018%3A_____%2F18%3AN0000002" target="_blank" >RIV/25739018:_____/18:N0000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Management integrované marketingové a podnikové komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie se nejprve věnuje managementu integrované marketingové komunikace. Následuje kapitola o managementu podnikové komunikace, kde jsou probírány otázky podnikové identity, podnikové kultury a podnikového image. Nechybí navazující praktické příklady managementu podnikové komunikace. Závěrečná kapitola se věnuje managementu integrovaného monitoringu kvality života.

  • Název v anglickém jazyce

    Integratet Marketing and Corporate Communication Management

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph first deals with the management of integrated marketing communication. Following is a chapter on corporate communication management, where are issues of corporate identity, corporate culture and corporate image are discussed. There are also practical examples of corporate communication management. The final chapter deals with the management of integrated quality of life monitoring.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-86747-48-4

  • Počet stran knihy

    135

  • Název nakladatele

    Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy