Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

KRITICKÉ MYŠLENÍ – OD INFORMACÍ KE ZNALOSTEM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25840886%3A_____%2F21%3AN0000027" target="_blank" >RIV/25840886:_____/21:N0000027 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    KRITICKÉ MYŠLENÍ – OD INFORMACÍ KE ZNALOSTEM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je představit problematiku kritického myšlení ve vztahu k vyhledávání informací a získání znalostí. Klíčovou problémem je, zda metodika kritického myšlení je použitelná ve výzkumné a pedagogické praxi a rozšiřuje schopnosti pedagogů, žáků a studentů při jejich práci s informacemi a získávání znalostí. Předkládaný příspěvek je dílčí částí rozsáhlejšího výzkumu zabývajícího se metodikou kritického myšlení, který probíhal v rámci programu INTERREG s názvem „Klíčové kompetence ve vzdělávání a výuce“.

  • Název v anglickém jazyce

    CRITICAL THINKING - FROM INFORMATION TO KNOWLEDGE

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to present the issue of critical thinking in relation to information retrieval and knowledge acquisition. The key issue is whether the methodology of critical thinking is applicable in research and pedagogical practice and expands the skills of teachers, pupils and students in their work with information and knowledge acquisition. The presented contribution is a partial part of a more extensive research dealing with the methodology of critical thinking, which took place within the INTERREG program entitled "Key competences in education and teaching".

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Klíčové kompetence ve vzdělávání a výuce: rozvoj kritického myšlení

  • ISBN

    978-80-87291-30-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    9 - 17

  • Název nakladatele

    Vysoká škola PRIGO

  • Místo vydání

    Havířov

  • Místo konání akce

    Online Opole/Havířov

  • Datum konání akce

    10. 12. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku