Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lidský kapitál a investice do vzdělání: sborník z 6.ročníku mezinárodní vědecké konference

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F03%3A%230000011" target="_blank" >RIV/26138077:_____/03:#0000011 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Lidský kapitál a investice do vzdělání: sborník z 6.ročníku mezinárodní vědecké konference

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sborník obsahuje 34 příspěvků přednesených na 6.ročníku mezinárodní vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání, který pořádala Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 23.-24.září 2003. Hlavními diskutovanými otázkami byly: Proč se vláda ičást vysokoškolské reprezentace tak brání skutečné reformě vysokého školství? Proč v zemi s tak hlubokými tradicemi vzdělanosti a s tak vysokou úctou ke vzdělanosti byl vzdělanostní rozměr reformy veřejných financí zcela opominut? Jak realizovat skutečnou reformu financování vzdělanostního systému, ve které by nešlo o nárokování prostředků od státu, ale o jejich tvorbu?

  • Název v anglickém jazyce

    Human capital and investment in education: proceedings of 6th international scientific conference

  • Popis výsledku anglicky

    The proceedings contain 34 papers from the 6th international scientific conference Human capital and investment in education, held by the Institute of Finance and Administration from 23rd to 24th September 2003. The main debated questions were: Why do the goverment and some part of university representation inhibit from the real reform of university education? Why (in a country with such a high level of respect to education) was the education dimension of public finance reform left out of consideration?How to carry out real reform of financing the education system where the creation of financial resources would be more important than getting it right from the state budget?

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F03%2F0128" target="_blank" >GA402/03/0128: Efektivnost investování do lidského kapitálu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů