Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový manažer: renesanční člověk či technolog komunikace?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F11%3A%230000197" target="_blank" >RIV/26138077:_____/11:#0000197 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingový manažer: renesanční člověk či technolog komunikace?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola vychází z pojetí profese marketingového manažera jako osobnosti širokého rozhledu, strategického myšlení a výrazně inovativní kreativity. Čerpá z několika výzkumných zdrojů a hlubší analýzy požadavků marketingové komunikační praxe na straně jedné a z akademických standardů a představ o profilaci vysokoškolsky vzdělaného komunikačního manažera na straně druhé. Jde o poměrně obtížné hledání průniku komunikační praxe a vysokoškolské vzdělanostní politiky: komunikační praxe by ráda měla ve svých řadách neomylného technologa komunikace, jehož komunikační strategie a zvolená kreativita zpracování této strategie neomylně povede k úspěchu; přitom ale akademická představa výchovy komunikačního odborníka vychází ze zcela samozřejmého zvládnutí komunikační technologie, ale zároveň požaduje širší společenskovědní vzdělání (zejména kulturologické, sociologické a psychologické), což obvykle s utilitárním výkonnostním a prakticistním vztahem příliš neladí.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing manager: renaissance man or communication technologist?

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter comes out of the concept of a marketing manager profession as the personality of broad scope of knowledge, strategic thinking and profoundly innovative creativity. It draws from several research sources and a deeper analysis of the requirements on the marketing communication practice on the one hand, and on the other hand from the academic standards and ideas about the profiling of a university educated communication manager. It is about a relatively difficult search for the intersection ofthe communication practice and university educational policy: the communication practice would like to have in their ranks an infallible communication technologist whose communication strategy and chosen creativity of working out this strategy will surely lead to success; but, the academic concept of educating a communication specialist comes out of the quite obvious mastering of communication technology (especially, culturology, sociology and psychology), which is usually not very much

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Tradiční a nové v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-04-0

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    30-38

  • Počet stran knihy

    217

  • Název nakladatele

    Verbum

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly