Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza intenzity vývoje společnosti Nu Skin

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F13%3A%230000457" target="_blank" >RIV/26138077:_____/13:#0000457 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza intenzity vývoje společnosti Nu Skin

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Podstatou znalostní ekonomiky je trvalý inovační proces a zavádění intenzivních faktorů vývoje. Rozhodování týkající se inovací jsou strategické a patří mezi klíčové. Je proto vhodné mít k dispozici univerzální, praktickou a dobře interpretovatelnou analýzu kvality, jak je inovace úspěšná. Dokument navrhuje metodiku pro hodnoditelský proces a organizační inovaci, která nevyžaduje velké množství informací a jako výstup poskytuje hodnotu dynamického parametru intenzity a extenzity. Metodika byla použita kanalýze rozvoje společnosti Nu Skin pro období 2004-2012, která prohlašuje, že je inovativní společností. Naše analýza potvrdila prohlášení a zjistila, že průměrný podíl intenzivních faktorů pro dané období je vyšší než 10%.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the Intensity Development of the Company Nu Skin

  • Popis výsledku anglicky

    The essence of the knowledge economy is the permanent innovational process and implementation of intensive development factors. Decision-makings about innovation are strategic and belong to the most crucial ones. It is thus useful to dispose of sufficiently universal, practicable, and well interpretable quality analysis how successful an innovation is. The paper suggests the metodology for evaluating process and organizational innovation that does not require great amount of informatik and as the outputgives the value of dynamic intensity and extensity parameter. The propřed metodology has been applied to the development analysis of the company Nu Skin for the period 2004-2012 which declares itself as an innovative company. Our analysis confirmed thedeclaration and found that the average share of the intensive factors for given period exceed 10 %.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy v podnikání 2013

  • ISBN

    978-80-261-0321-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Západočeská Univerzita

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku