Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dynamické parametry intenzity a extenzity na příkladu firmy Nu Skin

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000549" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000549 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dynamické parametry intenzity a extenzity na příkladu firmy Nu Skin

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Podstatou znalostní ekonomiky je nepřetržitý inovační proces a implementace intenzivních faktorů rozvoje. Rozhodování o inovaci je strategické a patří k těm nejzásadnějším. Je proto užitečné disponovat dostatečně univerzální, proveditelnou a dobře vysvětlitelnou analýzou kvality o tom, jak je inovace úspěšná. Práce navrhuje metodologii na vyhodnocení procesu a organizační inovaci, která nevyžaduje velké množství informací a jako výsledek udává hodnotu parametru dynamické intensity a extenzity. Navrhovaná metodologie byla použita pro rozvojovou analýzu společnosti Nu Skin na období 2004-2012, která se prohlašuje za inovativní společnost. Naše analýza uznala tento výrok a zjistila, že průměrný podíl intenzivních faktorů v uvedeném období je asi 10%.

  • Název v anglickém jazyce

    Dynamic parameters of intensity and extensity used on the example of company Nu Skin

  • Popis výsledku anglicky

    The essence of the knowledge economy is the permanent innovation process and implementation of intensive development factors. Decision-makings about innovation are strategic and belong to the most crucial ones. It is thus useful to dispose of suffi ciently universal, practicable, and well-interpretable quality analysis how successful an innovation is. The paper suggests the methodology for evaluating process and organizational innovation that does not require great amount of information and as the output gives the value of dynamic intensity and extensity parameter. The proposed methodology has been applied to the development analysis of the company Nu Skin for the period 2004?2012 which declares itself as an innovative company. Our analysis confi rmedthe declaration and found that the average share of the intensive factors for given period is about 10%.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientia et Societas

  • ISSN

    1801-7118

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    80-91

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus