Diverzita středního školství z pohledu předpokladů a aspirací žáků ke studiu na VŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000510" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000510 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diverzita středního školství z pohledu předpokladů a aspirací žáků ke studiu na VŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Analytická zpráva sleduje dílčí aspekt projektem řešené problematiky, totiž segmentaci sektoru maturitního středoškolského vzdělávání z pohledu rozdílů objektivních a specifických subjektivních předpokladů žáků jednotlivých typů středních škol k přístupuk vysokoškolskému vzdělání, jejich aspirací a motivací při volbě ?jak dál po maturitní zkoušce?. Výsledkem je vytvoření oborové typologie středních škol a popis jednotlivých oborových clusterů z hlediska výše uvedených aspektů.
Název v anglickém jazyce
Diversification of the Czech secondary schools system and its effects on accessibility of higher education
Popis výsledku anglicky
Analytical report deals with a specific problem of the Czech secondary education, namely with its segmentation and diversification affecting pupils objective and subjective students? readiness for higher education, i.e. their aspirations and college plans. One of the key results of the analysis is typology of secondary schools and the description of individual types in terms of the above mentioned characteristics of pupils and their chances of successful completion of secondary education.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TD020230" target="_blank" >TD020230: MATURITA EFEKTIVNÍ A SOCIÁLNĚ SPRAVEDLIVÁ</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů