Mezinárodní marketing v podmínkách české ekonomické praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F14%3A%230000065" target="_blank" >RIV/26441021:_____/14:#0000065 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mezinárodní marketing v podmínkách české ekonomické praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou využívání marketingové činnosti českých i zahraničních podnikatelských subjektů na českém území a predikovat chování českých podnikatelských subjektů na zahraničních trzích v marketingové činnosti.
Název v anglickém jazyce
International marketing in terms of Czech economic practice
Popis výsledku anglicky
The article deals with problems use of marketing aktivity czech and foreign bussines entities in the Czech Republic. The aim is to predict the behaviour of Czech business entities in foreign markets in marketing activities.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů