Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mezinárodní marketing v podmínkách české ekonomické praxe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F14%3A%230000065" target="_blank" >RIV/26441021:_____/14:#0000065 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mezinárodní marketing v podmínkách české ekonomické praxe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou využívání marketingové činnosti českých i zahraničních podnikatelských subjektů na českém území a predikovat chování českých podnikatelských subjektů na zahraničních trzích v marketingové činnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    International marketing in terms of Czech economic practice

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with problems use of marketing aktivity czech and foreign bussines entities in the Czech Republic. The aim is to predict the behaviour of Czech business entities in foreign markets in marketing activities.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů