Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam subjektivního vnímání kvality služeb účastníky lázeňského cestovního ruchu pro hotelové řetězce v lázeňských místech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000120" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000120 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vydavatelstvi.ujak.cz/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=4" target="_blank" >http://vydavatelstvi.ujak.cz/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=4</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam subjektivního vnímání kvality služeb účastníky lázeňského cestovního ruchu pro hotelové řetězce v lázeňských místech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o vnímání kvality jako faktoru doprovázejícího spotřební chování jedince na lázeňském trhu. Dotýká se i způsobu hodnocení a řízení kvality ve zdravotně orientovaném cestovním ruchu. Součástí je komparace nabídky a prezentace vybranýchhotelových řetězců působících v českých lázních

  • Název v anglickém jazyce

    The importance of subjective perception of service quality for hotel chains in spa towns by participants of spa tourism

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses the perception of quality as a factor in consumer behavior accompanying the individual on the spa market. It also covers the evaluation and quality control in health-oriented tourism. As part of the paper is comparison of offers a presentation of selected hotel chains operating in the Czech spa.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni.

  • ISBN

    978-80-7452-109-6

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    57-66

  • Počet stran knihy

    236

  • Název nakladatele

    UJAK

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly