Významnost faktorů kvality pro návštěvníky v lázeňské destinaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F17%3A43912759" target="_blank" >RIV/62156489:43110/17:43912759 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.vspj.cz/vyzkum-a-projekty/casopisy-vspj/studia-turistica" target="_blank" >https://www.vspj.cz/vyzkum-a-projekty/casopisy-vspj/studia-turistica</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Významnost faktorů kvality pro návštěvníky v lázeňské destinaci
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou faktorů kvality pro lázeňské destinace. V práci byly zvoleny pro návštěvníky podstatné faktory kvality a byla zkoumána jejich významnost pro oblast lázeňství. Mezi nejvýznamnější faktory podle návštěvníků patří čistota destinace, nabídka a kvalita procedur a kvalita zdravotnického personálu. V práci je prezentováno statistické vyhodnocení významnosti jednotlivých faktorů kvality lázeňské destinace, zjišťována závislost na věku, pohlaví, vzdělání a povolání za použití Kruskal-Wallisova testu. Výsledky mohou být použity pro návrh marketingové strategie pro odlišné segmenty návštěvníků lázeňských destinací.
Název v anglickém jazyce
The importance of quality factors related to spa destination by visitors
Popis výsledku anglicky
The article deals with the issues of the quality factors for the spa destination. The significant factors for visitors were designed and the importance of quality aspects related to the spa industry was researched. According to visitors, the most significant factors of spa destination quality are cleanliness of the destination, the offer and quality of procedures, and the quality of medical staff. The paper presents a statistical evaluation of the significance of the spa destination quality factors with emphasis on dependency for categories related to the age, gender, education, and the occupation using Kruskal-Wallis test. The results can be used to design marketing strategies for different segments of consumers for spa destinations.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA15-21179S" target="_blank" >GA15-21179S: Hodnocení kvality destinace cestovního ruchu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Turistica
ISSN
1804-252X
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
25-35
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—