Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Public Diplomacy and Nation Branding as the Instruments of Foreign Policy: Czech Republic in (Central) European Context

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F12%3A%230000271" target="_blank" >RIV/26482789:_____/12:#0000271 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Public Diplomacy and Nation Branding as the Instruments of Foreign Policy: Czech Republic in (Central) European Context

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the article is analysis of public diplomacy and nation branding strategies of Czech Republic and its institutions. In our work we present the grounds of a theoretical discussion on public diplomacy and nation branding and subsequently apply them to the example of Czech Republic. Our case study is set into a broader (Central) European framework.

  • Název v anglickém jazyce

    Public Diplomacy and Nation Branding as the Instruments of Foreign Policy: Czech Republic in (Central) European Context

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the article is analysis of public diplomacy and nation branding strategies of Czech Republic and its institutions. In our work we present the grounds of a theoretical discussion on public diplomacy and nation branding and subsequently apply them to the example of Czech Republic. Our case study is set into a broader (Central) European framework.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Politics in Central Europe

  • ISSN

    1801-3422

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    29

  • Strana od-do

    15-44

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus