Vývoj reklamní fotografie na sociální síti Instagram: Zdánlivé mizení žánru reklamní fotografie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F19%3AN0000129" target="_blank" >RIV/26482789:_____/19:N0000129 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.grantjournal.com/issue/0801/PDF/0801kubickova.pdf" target="_blank" >https://www.grantjournal.com/issue/0801/PDF/0801kubickova.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vývoj reklamní fotografie na sociální síti Instagram: Zdánlivé mizení žánru reklamní fotografie
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek se zabývá proměnou žánru reklamní fotografie na sociální síti Instagram složené z uživatelsky generovaného obsahu a odlišností reklamních fotografií na Instagramu oproti klasickým reklamním fotografiím, přičemž pozornost je v něm věnována také samotné rozdílnosti masových a síťových médií. Jeho cílem je konkrétně pomocí sémiotické analýzy zjistit, jakým způsobem se žánr reklamní fotografie s přesunem na sociální síť Instagram změnil. Stěžejní část článku však tvoří také analýza influencer marketingu, jenž je s touto proměnou žánru reklamní fotografie na Instagramu spjatý.
Název v anglickém jazyce
The Development of advertising photography on the social network Instagram: The Apparent disappearance of the genre of advertising photography
Popis výsledku anglicky
This article deals with the transformation of the genre of advertising photography on the social network Instagram consisting of a user-generated content and differences of Instagram advertising photos compared to classical advertising photos, while the attention is also paid to the difference of mass and network media. The aim is to find out specifically by means of semiotic analysis how the genre of advertising photography with the transfer to Instagram has changed. However, the crucial part of the article is also the analysis of influencer marketing, which is connected to this change of the genre of advertising photography on Instagram.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Grant journal
ISSN
1805-062X
e-ISSN
1805-0638
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
21-29
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—