ROLE DIGITÁLNÍCH MÉDIÍ VE VZDĚLÁVÁNÍ A V SOCIÁLNÍ PŘEMĚNĚ DEMOKRATICKÉ REPUBLIKY KONGO
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F22%3A10152492" target="_blank" >RIV/26482789:_____/22:10152492 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2022/01/06.pdf" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2022/01/06.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2022.005" target="_blank" >10.5507/jtie.2022.005</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ROLE DIGITÁLNÍCH MÉDIÍ VE VZDĚLÁVÁNÍ A V SOCIÁLNÍ PŘEMĚNĚ DEMOKRATICKÉ REPUBLIKY KONGO
Popis výsledku v původním jazyce
Text se zabývá tématem vzdělávacího sektoru v Demokratické republice Kongo (DRK) a mírou implementace digitálních technologií do školního vzdělávání. Cílem je analyzovat vládní opatření DRK, která byla přijata v souvislosti s globálním rozšířením digitálních technologií a která vedla k restrukturalizaci vzdělávacího sektoru. Podstatnou roli tomuto tématu připisují internetové technologie přinášející kulturní a globální proměny. Investování do informačních a komunikačních technologií (ICT) vyžaduje značný kapitál, vizi a politickou vůli vládních úředníků. Závěrečná část vyhodnocuje zda kroky vlády přispívají k rozvoji vzdělávacího systému prostřednictvím ICT a zda umožňují ekonomický růst společnosti, a tím i sociální transformaci státu.
Název v anglickém jazyce
THE ROLE OF DIGITAL MEDIA IN EDUCATION AND THE SOCIAL TRANSFORMATION OF THE DEMOCRATIC REPUBLIC OF THE CONGO
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the topic of DRC educational sector and the degree of implementation of digital technologies in school education. The aim is to analyse the government measures of DRC which have been taken in connection with the global spread of digital technologies and which led to the restructuring of the educational sector. An especially key role is attributed to Internet technology, bringing cultural and global changes. Investing in ICT requires significant capital, vision, and the political will of government officials, which follows from an analysis of the structure of DRC expenditure for the education sector. The result of the study evaluates whether the government's actions contribute to the development of the educational system and the revitalization of the educational sector through ICT, enabling the economic growth of society, and thus the social transformation of the state.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
1/2022
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
81-100
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—