Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ROLE DIGITÁLNÍCH MÉDIÍ VE VZDĚLÁVÁNÍ A V SOCIÁLNÍ PŘEMĚNĚ DEMOKRATICKÉ REPUBLIKY KONGO

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F22%3A10152492" target="_blank" >RIV/26482789:_____/22:10152492 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2022/01/06.pdf" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2022/01/06.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2022.005" target="_blank" >10.5507/jtie.2022.005</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ROLE DIGITÁLNÍCH MÉDIÍ VE VZDĚLÁVÁNÍ A V SOCIÁLNÍ PŘEMĚNĚ DEMOKRATICKÉ REPUBLIKY KONGO

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se zabývá tématem vzdělávacího sektoru v Demokratické republice Kongo (DRK) a mírou implementace digitálních technologií do školního vzdělávání. Cílem je analyzovat vládní opatření DRK, která byla přijata v souvislosti s globálním rozšířením digitálních technologií a která vedla k restrukturalizaci vzdělávacího sektoru. Podstatnou roli tomuto tématu připisují internetové technologie přinášející kulturní a globální proměny. Investování do informačních a komunikačních technologií (ICT) vyžaduje značný kapitál, vizi a politickou vůli vládních úředníků. Závěrečná část vyhodnocuje zda kroky vlády přispívají k rozvoji vzdělávacího systému prostřednictvím ICT a zda umožňují ekonomický růst společnosti, a tím i sociální transformaci státu.

  • Název v anglickém jazyce

    THE ROLE OF DIGITAL MEDIA IN EDUCATION AND THE SOCIAL TRANSFORMATION OF THE DEMOCRATIC REPUBLIC OF THE CONGO

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the topic of DRC educational sector and the degree of implementation of digital technologies in school education. The aim is to analyse the government measures of DRC which have been taken in connection with the global spread of digital technologies and which led to the restructuring of the educational sector. An especially key role is attributed to Internet technology, bringing cultural and global changes. Investing in ICT requires significant capital, vision, and the political will of government officials, which follows from an analysis of the structure of DRC expenditure for the education sector. The result of the study evaluates whether the government&apos;s actions contribute to the development of the educational system and the revitalization of the educational sector through ICT, enabling the economic growth of society, and thus the social transformation of the state.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1/2022

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    81-100

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus