Integrace jazykové a mediální výchovy: didaktický přístup k jazykové persvazi v reklamě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F24%3A10152737" target="_blank" >RIV/26482789:_____/24:10152737 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://pages.pedf.cuni.cz/didakticke-studie/files/2025/01/Didakticke_studie_2_2024_FINAL.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/didakticke-studie/files/2025/01/Didakticke_studie_2_2024_FINAL.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Integrace jazykové a mediální výchovy: didaktický přístup k jazykové persvazi v reklamě
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek nabízí didaktické řešení jednoho z témat mediální výchovy, kterým je reklamní komunikace. Cílem je ukázat možnou integraci jazykové a mediální výchovy prostřednictvím výukové situace zaměřené na jazykovou persvazi reklamní komunikace. Komunikační problém naší výukové situace tvoří účinek reklamního sdělení na adresáta, jazykový problém, kterému se věnujeme, zde představuje gramatické kategorie slovesné osoby.
Název v anglickém jazyce
Integration of Language and Media Education: Didactic Approach to Language Persuasion in Advertising
Popis výsledku anglicky
Th e paper off ers a didactic solution to one of the topics within media education, specifi cally focusing on advertising communication. The aim is to demonstrate a possible integration of language and media education through a class centered on the linguistic persuasion in advertising communication. The communicative issue of our proposed plan is the impact of an advertisingmessage on its recipient, while the linguistic problem addressed concerns verbal grammatical categories.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
2571-0400
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
131-136
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—