Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkušební zařízení na testování převodovek kolejových vozidel

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26491826%3A_____%2F13%3A%230000010" target="_blank" >RIV/26491826:_____/13:#0000010 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.wikov.cz/aktuality/20131003_Wikov_Testovac%C3%AD%20pracovi%C5%A1t%C4%9B.pdf" target="_blank" >http://www.wikov.cz/aktuality/20131003_Wikov_Testovac%C3%AD%20pracovi%C5%A1t%C4%9B.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkušební zařízení na testování převodovek kolejových vozidel

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zkušební zařízení umožňuje dlouhodobé testování provozních vlastností kolejových převodovek, při simulaci zatížení proměnlivým kroutícím momentem a působení dynamických vlivů vlivem jízdy vozidla po skutečné trati. Základní technická data Jmenovitý přenášený výkon 500 kW Maximální přenášený výkon 1 400 kW Jmenovitý vstupní kroutící moment 6 000 Nm Maximální vstupní kroutící moment 10 000 Nm Jmenovitý výstupní kroutící moment 24 000 Nm Maximální výstupní kroutící moment 32 000 Nm Maximální otáčky vstupního hřídele 4 900 min-1 Maximální rázy působící trvale ve všech osách 300 m.s-2 / 3 Hz Axiální výchylka převodovky (pohyb) +/- 6 mm Podélná výchylka převodovky (pohyb) +/- 6 mm Svislá výchylka převodovky (pohyb) +/- 25 mm

  • Název v anglickém jazyce

    Test ring for testing of railway vehicles gearboxes

  • Popis výsledku anglicky

    Test rig for long-time testing of operating properties of railway gearboxes under live load and dynamic effects = simulation of true running on the railway line. Basic technical datas Nominal power500 kW Maximal power 1 400 kW Nominal input torque 6 000Nm Maximal input torque 10 000 Nm Nominal output torque 24 000 Nm Maximal output torque 32 000 Nm Maximal speed of input shaft 4 900 min-1 Maximal shocks value in all axis 300 m.s-2 / 3 Hz Axial displacement of gearbox (moving) +/- 6 mm Longitudinal displacement of gearbox (moving) +/- 6 mm Vertical displacement of gearbox (moving) +/- 25 mm

Klasifikace

  • Druh

    Z<sub>polop</sub> - Poloprovoz

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI3%2F261" target="_blank" >FR-TI3/261: Experimentální testování životnosti tramvajových převodovek do výkonu 150kW.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Zkušební stand

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Výsledek je určen k vlastnímu užití , licenční smlouva nebyla uzavřenaa. Odpovědná osoba pro jednání - Milan Doležal, 491 488 221, mdolezal@wikov.com

  • Ekonomické parametry

    úspora nákladů

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    26491826

  • Název vlastníka

    Wikov MGI a.s.

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Požadavek na licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem