Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

FORWARDER LVS 720 (2014)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26819678%3A_____%2F14%3AN0000003" target="_blank" >RIV/26819678:_____/14:N0000003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    FORWARDER LVS 720 (2014)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prototyp vyvážecího traktoru LVS 720 je určen pro vyvážení sortimentů dříví v těžebně-dopravním procesu. Podvozek stroje je tvořen dvěma polorámy spojenými axiálním kloubem. Hydraulickým systémem je ovládáno tzv. zlamování podvozku, kterým je zajištěno směrové řízení stroje. Osmikolový podvozek se všemi koly hnanými zajišťuje vhodné rozložení zatížení, a je předpokladem pro dosažení vysoké adhezní síly a stability stroje. Kola na polorámech jsou uložena v tzv. tandemových (bogie) nápravách, které umožňují nasazení kolopásů. Pohon kol je hydraulicko-mechanický. Význačným znakem stroje je mj. otočná kabina, která zvyšuje ergonomickou úroveň pracoviště operátora. Kabina je konstruována se záměrem optimálního výhledu operátora a při její konstrukci byly vzaty všechny požadavky standardů ROPS, FOPS a OPS. Na zadním polorámu se nachází ložný prostor tvořený pěti páry ocelových klanic a mříží. Dříví je na ložný prostor nakládáno a z něj skládáno pomocí hydraulického jeřábu s drapákem, umístěn

  • Název v anglickém jazyce

    Forwarder LVS 720

  • Popis výsledku anglicky

    Prototype of forwarders LVS 720 is designed for assortments transport in logging and timber-transport process. The chassis of the machine is formed by two half-frames associated by axial joint. Maintain directional control of the machine is done throu the hydraulic system. Eight-wheeled chassis with all the driven wheels provides appropriate load distribution and is a prerequisite for achieving a high adhesive strength and stability. Wheels on the half-frames are stored in so-called tandem (bogie) axlesthat allow the deployment of tracks. The power of wheels is hydraulic-mechanical. An important feature of the machine, among others is swiveling cab, which increases the level of ergonomic operator station. The cabin is designed to have the operator anoptimal vision and its construction were taken all the standards ROPS, FOPS and OPS. The rear half-frames is loading space consisting of five pairs of steel stanchions and bars. The wood is handled into cargo space by an hydraulic crane w

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>prot</sub> - Prototyp

  • CEP obor

    GK - Lesnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI4%2F139" target="_blank" >FR-TI4/139: Vývoj a výroba lesnických těžebně dopravních strojů malé třídy zaměřené na ekologii</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    LVS 720

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Základní technické parametry prototypu vyvážecího traktoru Celková délka 8,318 m,Šířka 2,400 m,rozvor 4,278 m, rozchod 1,690 m,pneumatiky Aliance 500/60-22.5,16PR, případně jiné, např. se šířkou běhounu 600 mm Pohotovostní hmotnost stroje 9 190 kg Nosnost ca 7000 kg (podle míry naložení) Jeřáb Cranab FC53 DT, dosah 8,5 m, zdvihový moment 53 kNm Délka ložného prostoru 3,871 m Motor (typ a výkon) Cummins QSB 3.3 69 kW/1600 ot/min, 82 kW/2400 ot/min Pojezdová rychlost s nákladem po rovině: 4,5 km/h (režimželva), 12,0 km/h (režim zajíc) Pojezdová rychlost bez nákladu po rovině: 4,5 km/h (režim želva), 14,5 km/h (režim zajíc) Kontaktní osoby pro jednání: prof. Ing. Radomír Ulrich, CSc. nebo prof. Ing. Jan Neruda, Ústav lesnické a dřevařské techniky Lesnické a dřevařské fakulty Mendelovy univerzity v Brně, tel. +420 545 134 098.

  • Ekonomické parametry

    S ohledem na plánované zahájení výroby prvních strojů po oponentuře projektu bude možné zahajovat obchodní jednání v roce 2016. Kontaktními osobami pro jednání jsou autoři. Očekáváme že pozitivní vliv výsledků projektu na vznik nových pracovních míst a zvýšení tržeb nastane až v roce 2016 a dále. Na základě ohlasu, které jsme získali během prezentací nově vyvinutých výrobků na tuzemských a zahraničních odborných veletrzích v r. 2015 SkogsElmia Švédsko; Austrofoma Rakousko a v r. 2016 Silva Regina Brno,FinnMetko Finsko,EkoLas Polsko kde očekáváme první reálné objednávky. V souvislosti s plánovaným zahájením výroby nových strojů v roce 2016 očekáváme zvýšení tržeb minimálně o 20% a vytvoření minimálně 5-ti nových pracovních míst. Stejný, rostoucí trendočekáváme i v dalším roce.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    26819678

  • Název vlastníka

    Strojírna Novotný s.r.o.

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem