Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vyvážecí traktor

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26819678%3A_____%2F15%3AN0000001" target="_blank" >RIV/26819678:_____/15:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62156489:43410/15:43907045 RIV/68407700:21340/22:00364990

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vyvážecí traktor

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prototyp vyvážecího traktoru LVS 720 je určen pro vyvážení sortimentů dříví v těžebně-dopravním procesu. Podvozek stroje je tvořen dvěma polorámy spojenými axiálním kloubem. Hydraulickým systémem je ovládáno tzv. zlamování podvozku, kterým je zajištěno směrové řízení stroje. Osmikolový podvozek se všemi koly hnanými zajišťuje vhodné rozložení zatížení, a je předpokladem pro dosažení vysoké adhezní síly a stability stroje. Kola na polorámech jsou uložena v tzv. tandemových (bogie) nápravách, které umožňují nasazení kolopásů. Pohon kol je hydraulicko-mechanický. Význačným znakem stroje je mj. otočná kabina, která zvyšuje ergonomickou úroveň pracoviště operátora. Kabina je konstruována se záměrem optimálního výhledu operátora a při její konstrukci byly vzaty všechny požadavky standardů ROPS, FOPS a OPS. Na zadním polorámu se nachází ložný prostor tvořený pěti páry ocelových klanic a mříží. Dříví je na ložný prostor nakládáno a z něj skládáno pomocí hydraulického jeřábu s drapákem, umístěn

  • Název v anglickém jazyce

    Forwarder

  • Popis výsledku anglicky

    Prototype of forwarders LVS 720 is designed for assortments transport in logging and timber-transport process. The chassis of the machine is formed by two half-frames associated by axial joint. Maintain directional control of the machine is done throu the hydraulic system. Eight-wheeled chassis with all the driven wheels provides appropriate load distribution and is a prerequisite for achieving a high adhesive strength and stability. Wheels on the half-frames are stored in so-called tandem (bogie) axlesthat allow the deployment of tracks. The power of wheels is hydraulic-mechanical. An important feature of the machine, among others is swiveling cab, which increases the level of ergonomic operator station. The cabin is designed to have the operator anoptimal vision and its construction were taken all the standards ROPS, FOPS and OPS. The rear half-frames is loading space consisting of five pairs of steel stanchions and bars. The wood is handled into cargo space by an hydraulic crane w

Klasifikace

  • Druh

    F<sub>prum</sub> - Průmyslový vzor

  • CEP obor

    GK - Lesnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI4%2F139" target="_blank" >FR-TI4/139: Vývoj a výroba lesnických těžebně dopravních strojů malé třídy zaměřené na ekologii</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Číslo patentu nebo vzoru

    36470

  • Vydavatel

    CZ001 -

  • Název vydavatele

    Industrial Property Office

  • Místo vydání

    Prague

  • Stát vydání

    CZ - Česká republika

  • Datum přijetí

  • Název vlastníka

    STROJÍRNA NOVOTNÝ s.r.o.; Mendelova univerzita v Brně

  • Způsob využití

    A - Výsledek využívá pouze poskytovatel

  • Druh možnosti využití

    P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence