Traktory, Přívěsy, Jeřáby
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26819678%3A_____%2F14%3AN0000006" target="_blank" >RIV/26819678:_____/14:N0000006 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62156489:43410/14:00232454
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Traktory, Přívěsy, Jeřáby
Popis výsledku v původním jazyce
Průmyslový vzor forwarderu LVS 720 je určen pro vyvážení sortimentů dříví v těžebně-dopravním procesu. Podvozek stroje je tvořen dvěma polorámy spojenými axiálním kloubem. Hydraulickým systémem je ovládáno tzv. zlamování podvozku, kterým je zajištěno směrové řízení stroje. Osmikolový podvozek se všemi koly hnanými zajišťuje vhodné rozložení zatížení, a je předpokladem pro dosažení vysoké adhezní síly a stability stroje. Kola na polorámech jsou uložena v tzv. tandemových (bogie) nápravách, které umožňujínasazení kolopásů. Pohon kol je hydraulicko-mechanický. Význačným znakem stroje je mj. otočná kabina, která zvyšuje ergonomickou úroveň pracoviště operátora. Kabina je konstruována se záměrem optimálního výhledu operátora a při její konstrukci byly vzaty všechny požadavky standardů ROPS, FOPS a OPS. Na zadním polorámu se nachází ložný prostor tvořený pěti páry ocelových klanic a mříží. Dříví je na ložný prostor nakládáno a z něj skládáno pomocí hydraulického jeřábu s drapákem,
Název v anglickém jazyce
Tractors, Trailers, Cranes
Popis výsledku anglicky
Industrial design of forwarders LVS 720 is designed for assortments transport in logging and timber-transport process. The chassis of the machine is formed by two half-frames associated by axial joint. Maintain directional control of the machine is donethrou the hydraulic system. Eight-wheeled chassis with all the driven wheels provides appropriate load distribution and is a prerequisite for achieving a high adhesive strength and stability. Wheels on the half-frames are stored in so-called tandem (bogie) axles that allow the deployment of tracks. The power of wheels is hydraulic-mechanical. An important feature of the machine, among others is swiveling cab, which increases the level of ergonomic operator station. The cabin is designed to have the operator an optimal vision and its construction were taken all the standards ROPS, FOPS and OPS. The rear half-frames is loading space consisting of five pairs of steel stanchions and bars. The wood is handled into cargo space by an hydraulic
Klasifikace
Druh
F<sub>prum</sub> - Průmyslový vzor
CEP obor
GK - Lesnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI4%2F139" target="_blank" >FR-TI4/139: Vývoj a výroba lesnických těžebně dopravních strojů malé třídy zaměřené na ekologii</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Číslo patentu nebo vzoru
002594887-0001
Vydavatel
EM001 -
Název vydavatele
European Union Intellectual Property Office
Místo vydání
Alicante
Stát vydání
—
Datum přijetí
—
Název vlastníka
Mendelova univerzita v Brně
Způsob využití
B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy
Druh možnosti využití
P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence