Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Effectiveness of Personal Branding - Based onTthe Music Industry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26867184%3A_____%2F21%3AN0000034" target="_blank" >RIV/26867184:_____/21:N0000034 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Effectiveness of Personal Branding - Based onTthe Music Industry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The term personal branding was first used to describe the process of promoting once´s own brand in 1997 by T. Peters is an article entitled "The Brand called you". The autor writes it in thatregardless of wether we want it or not, whether we do it consciously and deliberately or accidentally - each of us is our own brand. Based on the conducted research and that presented results, it can be concluded that the evaluation of the artist´s image is more positive among people who have come into contact with the artist´s activity in social media than among other people, and the artist´s work is better recognized by people who have come into contact with the artist´ s activity in social media than amonq other people.

  • Název v anglickém jazyce

    The Effectiveness of Personal Branding - Based onTthe Music Industry

  • Popis výsledku anglicky

    The term personal branding was first used to describe the process of promoting once´s own brand in 1997 by T. Peters is an article entitled "The Brand called you". The autor writes it in thatregardless of wether we want it or not, whether we do it consciously and deliberately or accidentally - each of us is our own brand. Based on the conducted research and that presented results, it can be concluded that the evaluation of the artist´s image is more positive among people who have come into contact with the artist´s activity in social media than among other people, and the artist´s work is better recognized by people who have come into contact with the artist´ s activity in social media than amonq other people.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trends in application of statistical methods for quality improvement

  • ISBN

    9788022549158

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    14-19

  • Název nakladatele

    Ekonomická univerzita v Bratislavě

  • Místo vydání

    Bratislava, Slovensko

  • Místo konání akce

    Bratislava, Slovensko

  • Datum konání akce

    1. 1. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku