The Effectiveness of Personal Branding - Based onTthe Music Industry
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26867184%3A_____%2F21%3AN0000034" target="_blank" >RIV/26867184:_____/21:N0000034 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Effectiveness of Personal Branding - Based onTthe Music Industry
Popis výsledku v původním jazyce
The term personal branding was first used to describe the process of promoting once´s own brand in 1997 by T. Peters is an article entitled "The Brand called you". The autor writes it in thatregardless of wether we want it or not, whether we do it consciously and deliberately or accidentally - each of us is our own brand. Based on the conducted research and that presented results, it can be concluded that the evaluation of the artist´s image is more positive among people who have come into contact with the artist´s activity in social media than among other people, and the artist´s work is better recognized by people who have come into contact with the artist´ s activity in social media than amonq other people.
Název v anglickém jazyce
The Effectiveness of Personal Branding - Based onTthe Music Industry
Popis výsledku anglicky
The term personal branding was first used to describe the process of promoting once´s own brand in 1997 by T. Peters is an article entitled "The Brand called you". The autor writes it in thatregardless of wether we want it or not, whether we do it consciously and deliberately or accidentally - each of us is our own brand. Based on the conducted research and that presented results, it can be concluded that the evaluation of the artist´s image is more positive among people who have come into contact with the artist´s activity in social media than among other people, and the artist´s work is better recognized by people who have come into contact with the artist´ s activity in social media than amonq other people.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trends in application of statistical methods for quality improvement
ISBN
9788022549158
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
14-19
Název nakladatele
Ekonomická univerzita v Bratislavě
Místo vydání
Bratislava, Slovensko
Místo konání akce
Bratislava, Slovensko
Datum konání akce
1. 1. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—