Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Země původu jako faktor ovlivňující nákupní rozhodnutí spotřebitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F10%3A%230000046" target="_blank" >RIV/26968631:_____/10:#0000046 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Země původu jako faktor ovlivňující nákupní rozhodnutí spotřebitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá posouzením některých aspektů, které ovlivňují nákupní rozhodnutí spotřebitelů. Spotřebitelé se na domácích trzích setkávají nejen s domácími produkty. Na pultech prodejců mohou najít i produkty, pocházející z jiných zemí, dokonce i jiných kontinentů. Nákupní rozhodnutí spotřebitele pak může být ovlivněno právě tím, ze které země produkt pochází (promítnutím efektu země původu), případně jeho vnímáním značek domácích jako kvalitnějších, lepších ? tedy mírou jeho etnocentrismu. Národníimage země původu a sní spojené působení efektu země původu (country of origin effect) jsou tedy důležitými aspekty, které se promítají do hodnocení produktu spotřebitelem a ovlivňují jeho nákupní rozhodnutí.

  • Název v anglickém jazyce

    Country of origin as a factor of affecting consumers' purchase decision

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with assessment of some aspects, which influence cunsumers? purchase decision. On the local markets there are offered not only home-made products to consumers. In shops they can find products originated from other countries, even from other continents. Afterwards, consumer?s purchase decision can be influenced by the country, from which the product comes from (by exposing of country of origin effect), eventually by his perception of domestic brands as more quality, better ? consequentlyby his ethnocentrism rate. National image of country of origin connected with acting of country of origin effect are important aspects, which are exposed to consumers? product?s evaluation and can affect his purchase decision.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    NOVÉ TRENDY ? NOVÉ NÁPADY 2010

  • ISBN

    978-80-87314-12-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    578-582

  • Název nakladatele

    SVŠE Znojmo

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku