Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Some aspects of forming the national image of the czech republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F11%3A%230000047" target="_blank" >RIV/26968631:_____/11:#0000047 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Some aspects of forming the national image of the czech republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with how to create a national image. This area is very important therefore the image which is perceived by the foreign and domestic consumers might affect their purchase preferences. With the consumer decision making is closely related consumer rate of ethnocentrism and country of origin effect. That is why it is necessary to form the positive image of the country through authorised organisations in foreign countries and on the domestic market too and help to increase competitiveness oflocal products and services.

  • Název v anglickém jazyce

    Some aspects of forming the national image of the czech republic

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with how to create a national image. This area is very important therefore the image which is perceived by the foreign and domestic consumers might affect their purchase preferences. With the consumer decision making is closely related consumer rate of ethnocentrism and country of origin effect. That is why it is necessary to form the positive image of the country through authorised organisations in foreign countries and on the domestic market too and help to increase competitiveness oflocal products and services.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2011

  • ISBN

    978-80-904877-7-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    574-581

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové, ČR

  • Místo konání akce

    Hradec Králové, ČR

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku