Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Food Quality and Food Quality Marks from the Consumers Point of View in the Condition of Slovakia and the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00172696" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00172696 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Vnímanie kvality potravín a značiek kvality spotrebiteľom v podmienkách slovenského a českého trhu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V súčasnom období Slovensko aj Česká republika realizujú národné programy na podporu kvalitných domácich potravín, s cieľom zvýšiť povedomie spotrebiteľov o týchto výrobkoch. Výsledky získané prostredníctvom realizovaného marketingového prieskumu poukazujú na vysokú úroveň znalosti produktov označených značkou kvality a zároveň vysokú úroveň dôvery voči týmto výrobkom. Národné programy realizované tak na Slovensku, ako aj v Českej republike sú úspešné a povedomie spotrebiteľov o význame národných programov je vysoké. Realizovaný prieskum však poukázal na nutnosť realizácie podporných aktivít s cieľom zvýšiť vedomosť spotrebiteľov o výrobkoch nesúcich značku kvality, najmä v prípade Slovenskej republiky a taktiež podnietiť záujem zákazníkov o kúpu výrobkov označených značkou kvality. Národné programy podpory poľnohospodárskych produktov a potravín sú prínosom pre domáci trh a domácich výrobcov potravín. Rastúca dôveryhodnosť voči kvalitným domácim potravinám podporuje predaj domácich vý

  • Název v anglickém jazyce

    Food Quality and Food Quality Marks from the Consumers Point of View in the Condition of Slovakia and the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Food quality is the subject of interest in many countries. Slovakia and Czech Republic implemented the national programs promoting domestic agricultural commodities and food in order to increase the quality and safety of domestic products and support their competitiveness on the domestic and foreign markets. Food products in Slovakia and Czech Republic are labeled by the quality marks that represent the quarantee of their high quality, safety and domestic origin. Promotion of these quality products is ensured through various media campaigns and exhibitions that take place in different countries across Europe. The paper focuses on food quality and Food Quality Policy in Slovakia and Czech Republic and consumer's attitudes towards the food quality and products bearing food quality marks in their home country.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Oeconomica et Informatica

  • ISSN

    1335-2571

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    25-28

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus