Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrated Online Marketing Communication of Companies: Survey in Central and Eastern Europe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27081869%3A_____%2F15%3A%230000196" target="_blank" >RIV/27081869:_____/15:#0000196 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.lef-tul.cz/sekce/LEF_2015.pdf" target="_blank" >http://www.lef-tul.cz/sekce/LEF_2015.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Integrated Online Marketing Communication of Companies: Survey in Central and Eastern Europe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main goal of this paper is to present an explorative research which focused on the approach companies from a sample set to integrated online marketing communication. The paper follows various aspects of the application (instrumental approach) of selected tools ? Facebook, Twitter, company website ? as well as the linking and sharing of information content across these instruments (synergistic approach). The practical benefit of this paper for companies lies in the possibility to compare their onlinemarketing activities with the typical company from our sample. The typical company publishes annually ten items of news on its website, links the website with profiles on social media and shares approximately a third of communication content across communication tools. This paper partially builds on previous published surveys, which focused only on the Czech Republic. The contribution extends the view by adding other countries from the same region and also compares the results with thos

  • Název v anglickém jazyce

    Integrated Online Marketing Communication of Companies: Survey in Central and Eastern Europe

  • Popis výsledku anglicky

    The main goal of this paper is to present an explorative research which focused on the approach companies from a sample set to integrated online marketing communication. The paper follows various aspects of the application (instrumental approach) of selected tools ? Facebook, Twitter, company website ? as well as the linking and sharing of information content across these instruments (synergistic approach). The practical benefit of this paper for companies lies in the possibility to compare their onlinemarketing activities with the typical company from our sample. The typical company publishes annually ten items of news on its website, links the website with profiles on social media and shares approximately a third of communication content across communication tools. This paper partially builds on previous published surveys, which focused only on the Czech Republic. The contribution extends the view by adding other countries from the same region and also compares the results with thos

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROCEEDINGS OF THE 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE: LIBEREC ECONOMIC FORUM 2015

  • ISBN

    978-80-7494-225-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    376-383

  • Název nakladatele

    Technical University of Liberec

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    16. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku