Problém autority při realizaci edukačních programů pro seniory.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F12%3A%230000053" target="_blank" >RIV/27132781:_____/12:#0000053 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problém autority při realizaci edukačních programů pro seniory.
Popis výsledku v původním jazyce
Oblasti edukace seniorů je v posledních letech věnována v teoretické rovině mimořádná pozornost. V praktické rovině však nebývá nabídka edukačních programů, zvláště v domech seniorů, dostatečně efektivně touto cílovou skupinou využívána. Na výsledcích praktického šetření v konkrétním domě seniorů je možné porovnat nabídku edukačních programů s jejich skutečným využitím. V této souvislosti je v textu zaměřena pozornost na otázky motivace a autority při práci seniory, jako podstatného faktoru efektivníhovyužití edukačních programů, které jsou cíleně koncipované jako programy prevence geriatrické křehkosti, sociální izolace a podpora soběstačnosti vedoucí k zlepšení kvality života seniorů.
Název v anglickém jazyce
The Problem of the Authority in Practicing the Educational Programs for Elderly
Popis výsledku anglicky
The field of the education of seniors has recently been in focus of many theoretical discussions. Practically however, the offer of the educational programs for this category, especially in the seniors´ homes, is not utilized by the target group. The data collected through a once in a seniors´ home allow us to oncep the offer of programs and its once utilization. In this oncept we focus in the article on the questions of motivation and oncept at work with elders as the key factors affecting the efficiency of the educational program application. The programs concerned are aimed at the oncept l of geriatric fragility and social isolation while supporting an independence and self-sufficiency in order to increase the senior life quality.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Autorita v edukační a sociální práci
ISBN
978-80-7395-507-6
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
252-261
Počet stran knihy
411
Název nakladatele
UPCE
Místo vydání
Pardubice
Kód UT WoS kapitoly
—