Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intervention Using a Leaflet to Promote a Morning-typed Life in 2- to 6-Year-old Japanese Children and their Parents.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F14%3A%230000064" target="_blank" >RIV/27132781:_____/14:#0000064 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Intervention Using a Leaflet to Promote a Morning-typed Life in 2- to 6-Year-old Japanese Children and their Parents.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    About 1200 children and their parents were asked to participate in a month-long intervention from mid-June, 2011. Just before and three months after the intervention period, an anonymous integrated questionnaire was administered to participants. After the first administration of the questionnaire was done before the intervention, an envelope including a letter for parents and the leaflet was distributed through each of 10 nursery schools. Responses were received from 61% of pairs (children: 363 girls and 375 boys; parents 689 mothers and 56 fathers). Children tended to be more morning-typed after the intervention than before the intervention (p=0.07).

  • Název v anglickém jazyce

    Intervention Using a Leaflet to Promote a Morning-typed Life in 2- to 6-Year-old Japanese Children and their Parents.

  • Popis výsledku anglicky

    About 1200 children and their parents were asked to participate in a month-long intervention from mid-June, 2011. Just before and three months after the intervention period, an anonymous integrated questionnaire was administered to participants. After the first administration of the questionnaire was done before the intervention, an envelope including a letter for parents and the leaflet was distributed through each of 10 nursery schools. Responses were received from 61% of pairs (children: 363 girls and 375 boys; parents 689 mothers and 56 fathers). Children tended to be more morning-typed after the intervention than before the intervention (p=0.07).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Austin Journal of Nutrition & Food Sciences

  • ISSN

    2381-8980

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1-9

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus