Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Research on the demand for services of wellness in the Czech republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F14%3A%230000119" target="_blank" >RIV/27132781:_____/14:#0000119 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Research on the demand for services of wellness in the Czech republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In 2011 the research was implemented in the area of the demand for services of wellness for the purpose of the primary description of this market. The goal was to achieve a basic description of the market, the potential client and business opportunitiesrelated to the development of a set of products, today known as wellness services. Research is focused in particular on the following areas: the mix of the most popular sports, a favorite way of spending free time, popular leisure partners interested innon sporting (spiritual) activities, evaluation of the equipment of wellness facilities, establishments and last but not least also on the information concerning the understanding of concept of wellness by the public.

  • Název v anglickém jazyce

    Research on the demand for services of wellness in the Czech republic

  • Popis výsledku anglicky

    In 2011 the research was implemented in the area of the demand for services of wellness for the purpose of the primary description of this market. The goal was to achieve a basic description of the market, the potential client and business opportunitiesrelated to the development of a set of products, today known as wellness services. Research is focused in particular on the following areas: the mix of the most popular sports, a favorite way of spending free time, popular leisure partners interested innon sporting (spiritual) activities, evaluation of the equipment of wellness facilities, establishments and last but not least also on the information concerning the understanding of concept of wellness by the public.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů