Projekt rozvoje čtenářství pro dospívající ? ?Po stopách Bohumila Hrabala?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F15%3A%230000097" target="_blank" >RIV/27132781:_____/15:#0000097 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Projekt rozvoje čtenářství pro dospívající ? ?Po stopách Bohumila Hrabala?
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje projekt pro utváření pozitivního vztahu k četbě u dospívajících v podmínkách školní edukace. Navazuje na podobně sestavené projekty připravené pro rodinnou edukaci, využívá principů zážitkové pedagogiky, projektového vyučování a formy čtenářské dílny s využitím prvků vrstevnického tutoringu. Projekt vychází z myšlenky propojení příběhu vybraných knih konkrétního autora ? Bohumila Hrabala ? s reálným prostředím, ve kterém lze realizovat řadu zajímavých činností. Výchozím záměrem projektu je umožnit žákovi ? dospívajícímu ? získat prožitek v reálném místě založený na příběhu odehrávajícím se ve vybrané knížce.
Název v anglickém jazyce
The Developing Project of Reading for Teens - ?The Follows the Footsteps of Bohumil Hrabal?
Popis výsledku anglicky
This paper presents the project which creats a positive attitude towards reading of teens in conditions of school education. It builds on similar preparing project for family education, it uses the principles of experiential learning, project-based teaching and forms of literacy workshops utilizing elements of peer tutoring. The project is based on the idea of interconnection between the story of the book of specific author ? Bohumil Hrabal ? and real environment in which we can realize a number of interesting activities. The initial aim fot he project is to enable the students- teens ? gain the experience in a real place based on a story from the book.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Zážitková pedagogika - zdroj inspirace v edukační praxi
ISBN
978-80-87723-19-7
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
115-122
Počet stran knihy
210
Název nakladatele
Vysoká škola tělesné výchovy a sportu PALESTRA, spol. s r.o.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—