Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výukový projekt pro žáky ZŠ zaměřený na prevenci sociálněpatologických jevů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887981" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887981 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výukový projekt pro žáky ZŠ zaměřený na prevenci sociálněpatologických jevů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představí výukový projekt Příběhy nám pomáhají, který byl vytvořen pro žáky 1. st. ZŠ a následně realizován ve dvou třídách (ve 3. a 4. ročníku) ZŠ a MŠ T. G. Masaryka v Českých Budějovicích. Projekt je zaměřen na podporu čtenářství a zároveň na prevenci sociálněpatologických jevů mezi žáky. Je založen na vzájemném sdílení, spolupráci a společné tvorbě. Využívá tvořivou práci s texty knih, které reflektují problémy současných dětí, sociální vztahy mezi nimi a různé sociálněpatologické jevy.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational project for primary school pupils focused on social-pathological phenomena prevention

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents an educational project Stories help us, which was created for primary school pupils and subsequently implemented in two classes (3rd and 4th grade) of T. G. Masaryk Primary and Nursery School in České Budějovice. The project aims to promote reading and also to prevent social-pathological phenomena among pupils. It is based on mutual sharing, collaboration and collective creation. It uses creative work with the texts of books that reflect the current problems of children, social relations among them and the various social-pathological phenomena.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Víme jak na to? Aktuální otázky ve vzdělávání, psychologickém, sociálním a právním poradenství a v interkulturních vztazích s Romy a příslušníky dalších minorit. Sborník textů z konference InteRRa 24

  • ISBN

    978-80-7394-471-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    189-205

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    23. 4. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku