Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mapování argumentačních vzorců žáků na základě rozvíjejícího příběhu interaktivního divadla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072704" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072704 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mapování argumentačních vzorců žáků na základě rozvíjejícího příběhu interaktivního divadla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsahem kapitoly bylo prezentovat výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na účinky interaktivního divadla. Cílovou skupinu tvořili žáci ZŠ a VOŠ. Tématy výzkumu byly sociálně patologické jevy v kontextu školní a rodinné socializace žáků. Sběr dat proběhl na základě výzkumné projektivní metody nedokončených vět. Interpretaci výzkumných dat jsme realizovali na základě využití tzv. otevřeného kódování a vybraného nástroje diskursivní analýzy nazvaného interpretační repertoár.

  • Název v anglickém jazyce

    Mapping patterns of argumentation pupils on the basis of interactive theater

  • Popis výsledku anglicky

    The content of this chapter was to present the results of qualitative research focused on the effects of interactive theater. The target group consisted of pupils of primary schools and colleges. The themes of the research were socially pathological phenomena in the context of school and family socialization of students. The data were based on the research of projective methods of unfinished sentences. Interpretation of research data, we have implemented based on the use of so-called open coding and discourse analysis of the selected tool called interpretative repertoire.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Výzkumný exkurz do dramatické výchovy

  • ISBN

    9788021066519

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    159-176

  • Počet stran knihy

    258

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly