Mapování argumentačních vzorců žáků na základě rozvíjejícího příběhu interaktivního divadla
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072704" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072704 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mapování argumentačních vzorců žáků na základě rozvíjejícího příběhu interaktivního divadla
Popis výsledku v původním jazyce
Obsahem kapitoly bylo prezentovat výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na účinky interaktivního divadla. Cílovou skupinu tvořili žáci ZŠ a VOŠ. Tématy výzkumu byly sociálně patologické jevy v kontextu školní a rodinné socializace žáků. Sběr dat proběhl na základě výzkumné projektivní metody nedokončených vět. Interpretaci výzkumných dat jsme realizovali na základě využití tzv. otevřeného kódování a vybraného nástroje diskursivní analýzy nazvaného interpretační repertoár.
Název v anglickém jazyce
Mapping patterns of argumentation pupils on the basis of interactive theater
Popis výsledku anglicky
The content of this chapter was to present the results of qualitative research focused on the effects of interactive theater. The target group consisted of pupils of primary schools and colleges. The themes of the research were socially pathological phenomena in the context of school and family socialization of students. The data were based on the research of projective methods of unfinished sentences. Interpretation of research data, we have implemented based on the use of so-called open coding and discourse analysis of the selected tool called interpretative repertoire.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Výzkumný exkurz do dramatické výchovy
ISBN
9788021066519
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
159-176
Počet stran knihy
258
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—