Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Projekt rozvíjení čtenářské gramotnosti prostřednictvím podpory vztahu k četbě u žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením: „Po stopách rytíře Toulovce“

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F20%3AN0000022" target="_blank" >RIV/27132781:_____/20:N0000022 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/gramotnost/" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/gramotnost/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Projekt rozvíjení čtenářské gramotnosti prostřednictvím podpory vztahu k četbě u žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením: „Po stopách rytíře Toulovce“

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje projekt pro utváření pozitivního vztahu k četbě u žáků s lehkým až středně těžkým mentálním postižením v podmínkách školní edukace. Navazuje na podobně sestavené projekty, využívá principů zážitkové pedagogiky a projektového vyučování. Projekt vychází z myšlenky propojení příběhu s reálným prostředím, ve kterém lze realizovat řadu zajímavých činností. Výchozím záměrem projektu je umožnit žákovi získat prožitek v reálném místě založený na příběhu odehrávajícím se ve vybrané knížce.

  • Název v anglickém jazyce

    The Project of developing reading literacy by supporting the relation to reading for pupils with mild to moderate mental disabilities: „In the footsteps of the knight Toulovec“

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the project which creates a positive attitude towards reading of pupils with mild to moderate mental disabilities. It builds on similar preparing project, it uses the principles of experiential pedagogy and project-based teaching. The project is based on the idea of interconnection between the specifi c story and real environment in which we can realize a number of interesting activities. The initial aim of the project is to enable the students to gain the experience in a real place based on a story from the book and increase interest in reading.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání: odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku čtenářské, matematické, informační a přírodovědecké gramotnosti a pregramotnosti.

  • ISSN

    2533-7882

  • e-ISSN

    2533-7890

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    23-44

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus