Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hyperaktivita nebo hypoaktivita – výchovný problém?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F16%3AN0000001" target="_blank" >RIV/27132781:_____/16:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hyperaktivita nebo hypoaktivita – výchovný problém?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výchovné problémy vyplývající z poruch aktivity dětí patří dnes mezi nejčastější oblasti, které rodiče a učitelé konzultují s odbornými pracovišti. Publikace se snaží obsáhnout danou problematiku komplexně a nabízí netradiční témata, která pracují i s vysoce odbornou problematikou, která v tomto kontextu v podobném typu literatury není cíleně řešená. Text publikace je určen primárně pro učitele a rodiče, kteří mají v péči dítě s poruchami aktivity, vychovatele ve školních družinách, lektory volnočasových aktivit, trenéry sportovních aktivit, další členy rodiny a také studenty, kteří se na roli pedagoga připravují.

  • Název v anglickém jazyce

    Hyperactivity or hypoactivity – educational problem?

  • Popis výsledku anglicky

    Educational problems resulting from disorders of children's activities are the most common areas that parents and teachers consult with specialists. The publication tries to comprehend the issue complexly and offers unconventional themes.. Text is designed primarily for teachers and parents, who care for a child with activities disabilities, for after-school tutor, leisure activities tutors, sports activities coaches, other family members and students who are preparing for the role of educator.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-8168-348-0

  • Počet stran knihy

    200

  • Název nakladatele

    Wolters Kluwer

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS knihy