Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebezkušenostní výcvik učitelů jako prostředek osobnostního rozvoje a prevence syndromu vyhoření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F16%3AN0000004" target="_blank" >RIV/27132781:_____/16:N0000004 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.palestra.cz/zp/vystupy/Benefity.pdf" target="_blank" >http://www.palestra.cz/zp/vystupy/Benefity.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sebezkušenostní výcvik učitelů jako prostředek osobnostního rozvoje a prevence syndromu vyhoření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Důležitou podporou učitelů, kteří dnes často pracují s dětmi s různými zdravotními obtížemi a vyžadujícími specifickou péči, mohou být kazuistické semináře (případně Balintovské skupiny). Tyto semináře představují skupinovou metodu řešení problému, zároveň je lze vnímat jako prostředek osobnostního rozvoje i jako zdroj nových zkušeností. Právě zaměření na sebezkušenostní vzdělávání je jedním z efektivních prostředků, jak učitele vybavit potřebnými kompetencemi, které řadě učitelů stále v praxi chybí (kompetence diagnostické, evaluační, sebereflektivní). Příspěvek prezentuje výsledky šetření u pedagogických pracovníků, mapujícího jejich zkušenost s podobným způsobem vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-experience training of teachers as a tool of personality development and prevention of burnout

  • Popis výsledku anglicky

    Important support for teachers, who often work with children with various health problems who need special care, can be the Case seminars (or Balint groups). These seminars represent the group method of solving the problem, at the same time can be seen as a tool of personality development and as a source of new experiences. The focus on self-experience education is one of the effective tools to furnish the teachers with the necessary competences (diagnostic, evaluation, self-reflection competences). The paper presents the results of a survey among the pedagogical workers, analyzing their experience with similar way of self-education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Benefity využití sportovních a prožitkových aktivit v edukačních souvislostech

  • ISBN

    978-80-87723-30-2

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    218-235

  • Počet stran knihy

    340

  • Název nakladatele

    Vysoká škola tělesné výchovy a sportu PALESTRA, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly