Projekt „Využití učebního stylu“ jako prevence studijní neúspěšnosti studentů 1. ročníku bakalářského studia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F17%3AN0000018" target="_blank" >RIV/27132781:_____/17:N0000018 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://odborne.casopisy.palestra.cz/index.php/dap/issue/view/17/showToc" target="_blank" >http://odborne.casopisy.palestra.cz/index.php/dap/issue/view/17/showToc</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Projekt „Využití učebního stylu“ jako prevence studijní neúspěšnosti studentů 1. ročníku bakalářského studia
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje projekt, realizovaný v rámci poradenských služeb poskytovaných na Vysoké škole tělesné výchovy a sportu PALESTRA, spol. s r.o. Projekt je zaměřený na podporu studia studentů prvních ročníků. Výchozím faktorem pro vznik projektu je dlouhodobá zkušenost autorky s nedostatečným a neefektivním využíváním správného způsobu učení, který velmi často souvisí s neznalostí studenta jaký efektivní způsob učení zvolit a jaký učební styl u konkrétního studenta převládá. Projekt je založený na jednoduché diagnostice stylu učení, kterou mohou využívat i „nepsychologové“. Studenti jednak získají informace o svém učebním stylu, ve skupinové práci a v modelových situacích hledají shody a rozdíly typické pro daný učební styl. Rovněž se seznamují se zásadami a technikami efektivního studia. Projekt slouží jako primární prevence studijní neúspěšnosti vysokoškolských studentů.
Název v anglickém jazyce
The project
Popis výsledku anglicky
The paper represents a project realized within the consultancy services provided at the PALESTRA, spol. S r.o. The project focuses on supporting the study in first year students.students. The default factor for this project is the long-term experience of author with inefficient using of the correct methods of learning. The students often dont know, how to use the effective way of learning and which learning style they prefer. The project is based on a simple diagnostics of learning style that can be used by the specialists without psychological education. The students receive the informations about their learning style, in group work and model situations look for similarities and differencies, that are characteristic for specific learning style. They also learn the principles and techniques of effective study. The project is used as a primary prevention of study failure of university students.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Diagnostika a poradenství v pomáhajících profesích
ISSN
2570-7612
e-ISSN
2570-7612
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
50-63
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—