Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Moderní technologie při rozvíjení čtenářské gramotnosti v distanční výuce v době karantény COVID-19

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F20%3AN0000015" target="_blank" >RIV/27132781:_____/20:N0000015 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://odborne.casopisy.palestra.cz/index.php/dap/article/view/235" target="_blank" >http://odborne.casopisy.palestra.cz/index.php/dap/article/view/235</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Moderní technologie při rozvíjení čtenářské gramotnosti v distanční výuce v době karantény COVID-19

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zamýšlí nad možnostmi využití moderních technologií při rozvíjení čtenářské gramotnosti utváření pozitivního postoje k četbě a čtenářství v distanční výuce. Vliv moderních technologií je nutné v podmínkách současné edukace využívat a v souvislosti s pandemií Covid 19 narůstající vliv počítačů i vhodně korigovat, aby edukační proces byl dostatečně efektivní. Rozvíjet čtenářskou gramotnost v době distanční výuky je kromě tradiční podpory čtení knih rovněž vhodné prostřednictvím vybraných moderních technologií, tak, aby byla podpořena aktivita dítěte a dítě bylo motivováno i k aktivnímu využívání čtení a práci s informacemi.

  • Název v anglickém jazyce

    Modern technologies in developtment of literacy skills in distance teaching during a quarantine COVID-19

  • Popis výsledku anglicky

    This paper considers the possibilities of using modern technologies in the development of reading literacy, the formation of a positive attitude to reading and reading in distance learning. The influence of modern technologies must be used in the conditions of current education and, in connection with the Covid 19 pandemic, the growing influence of computers must be appropriately corrected so that the educational process is sufficiently effective. In addition to the traditional support for reading books, it is also appropriate to develop reading literacy in the period of distance learning through selected modern technologies, so that the child's activity is supported and the child is motivated to actively use reading and work with information.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Diagnostika a poradenství v pomáhajících profesích

  • ISSN

    2570-7612

  • e-ISSN

    2570-7612

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    73-82

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus