Moderní technologie při rozvíjení čtenářské gramotnosti v distanční výuce v době karantény COVID-19
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F20%3AN0000015" target="_blank" >RIV/27132781:_____/20:N0000015 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://odborne.casopisy.palestra.cz/index.php/dap/article/view/235" target="_blank" >http://odborne.casopisy.palestra.cz/index.php/dap/article/view/235</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Moderní technologie při rozvíjení čtenářské gramotnosti v distanční výuce v době karantény COVID-19
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zamýšlí nad možnostmi využití moderních technologií při rozvíjení čtenářské gramotnosti utváření pozitivního postoje k četbě a čtenářství v distanční výuce. Vliv moderních technologií je nutné v podmínkách současné edukace využívat a v souvislosti s pandemií Covid 19 narůstající vliv počítačů i vhodně korigovat, aby edukační proces byl dostatečně efektivní. Rozvíjet čtenářskou gramotnost v době distanční výuky je kromě tradiční podpory čtení knih rovněž vhodné prostřednictvím vybraných moderních technologií, tak, aby byla podpořena aktivita dítěte a dítě bylo motivováno i k aktivnímu využívání čtení a práci s informacemi.
Název v anglickém jazyce
Modern technologies in developtment of literacy skills in distance teaching during a quarantine COVID-19
Popis výsledku anglicky
This paper considers the possibilities of using modern technologies in the development of reading literacy, the formation of a positive attitude to reading and reading in distance learning. The influence of modern technologies must be used in the conditions of current education and, in connection with the Covid 19 pandemic, the growing influence of computers must be appropriately corrected so that the educational process is sufficiently effective. In addition to the traditional support for reading books, it is also appropriate to develop reading literacy in the period of distance learning through selected modern technologies, so that the child's activity is supported and the child is motivated to actively use reading and work with information.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Diagnostika a poradenství v pomáhajících profesích
ISSN
2570-7612
e-ISSN
2570-7612
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
73-82
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—