Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora učení žáků v riziku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063144" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063144 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora učení žáků v riziku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problémy v chování provází velmi často nedostatečné školní výkony žáka způsobené specifickými poruchami učení. Není zřejmé, která z těchto bariér v jeho vzdělávání je primární, určující. Zřejmá je však potřeba podpory učebních strategií takového žáka, aby nedocházelo k omezení jeho čtenářské gramotnosti jako významného postředku učení. V kapitole prezentujeme výstupy z pilotního výzkumu o využívání informační technologie a specializovaných programů pro podporu učení a čtenářských kompetencí žáků ohrožených těmito bariérami.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning strategies support for at-risk pupils

  • Popis výsledku anglicky

    Behavioural disorder is very often connected with poor academic achievements based on learning disorders. It is not known which of these barriers in child?s education is the determining one. However, it is clear that learning strategies support is neededto avoid pupil?s literacy problems, as literacy is the main tool for learning. In this chapter we present the pilot research outcomes informing about the way information in education is used to support learning and reading of pupils at risk of such barriers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování

  • ISBN

    9788021061347

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    115-122

  • Počet stran knihy

    193

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly