Information Literacy of Students of Pedagogy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000WLB" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000WLB - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Information Literacy of Students of Pedagogy
Popis výsledku v původním jazyce
ICT integration in the educational process can make the learning process more effective. That assumes that teachers use ICT effectively not only in administration, their own studies and preparation, but in their everyday work with pupils in the classroomfollowed by everyday learning process. The contribution deals with the increase of ICT competences of students at Pedagogical faculty and the level of their information literacy. It analyzes the level of teaching at the courses of Information and Computer Literacy and Educational Technology, whose main focus is ICT integration in the educational process.
Název v anglickém jazyce
Information Literacy of Students of Pedagogy
Popis výsledku anglicky
ICT integration in the educational process can make the learning process more effective. That assumes that teachers use ICT effectively not only in administration, their own studies and preparation, but in their everyday work with pupils in the classroomfollowed by everyday learning process. The contribution deals with the increase of ICT competences of students at Pedagogical faculty and the level of their information literacy. It analyzes the level of teaching at the courses of Information and Computer Literacy and Educational Technology, whose main focus is ICT integration in the educational process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluace eLearningu - systémový přístup</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning
ISBN
978-83-925281-4-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
308
Strana od-do
—
Název nakladatele
Studio TK Graphics
Místo vydání
Cieszyn
Místo konání akce
Cieszyn
Datum konání akce
19. 10. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—