Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Information Literacy of Students of Pedagogy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000WLB" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000WLB - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Information Literacy of Students of Pedagogy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    ICT integration in the educational process can make the learning process more effective. That assumes that teachers use ICT effectively not only in administration, their own studies and preparation, but in their everyday work with pupils in the classroomfollowed by everyday learning process. The contribution deals with the increase of ICT competences of students at Pedagogical faculty and the level of their information literacy. It analyzes the level of teaching at the courses of Information and Computer Literacy and Educational Technology, whose main focus is ICT integration in the educational process.

  • Název v anglickém jazyce

    Information Literacy of Students of Pedagogy

  • Popis výsledku anglicky

    ICT integration in the educational process can make the learning process more effective. That assumes that teachers use ICT effectively not only in administration, their own studies and preparation, but in their everyday work with pupils in the classroomfollowed by everyday learning process. The contribution deals with the increase of ICT competences of students at Pedagogical faculty and the level of their information literacy. It analyzes the level of teaching at the courses of Information and Computer Literacy and Educational Technology, whose main focus is ICT integration in the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluace eLearningu - systémový přístup</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning

  • ISBN

    978-83-925281-4-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    308

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Studio TK Graphics

  • Místo vydání

    Cieszyn

  • Místo konání akce

    Cieszyn

  • Datum konání akce

    19. 10. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku