Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti využití projektového vyučování při výuce v oblasti bezpečnosti a ochrany obyvatelstva na základních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27133257%3A_____%2F15%3A%230000100" target="_blank" >RIV/27133257:_____/15:#0000100 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti využití projektového vyučování při výuce v oblasti bezpečnosti a ochrany obyvatelstva na základních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek je věnován problematice projektového vzdělávání ve výuce bezpečnosti a ochrany obyvatelstva. Uvedená problematika má být vyučována na základních a středních školách na základě změn v rámcovém vzdělávacím programu, které vydalo Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy v září 2013. Vzhledem k multidisciplinárnímu charakteru a specifice dané problematiky je nutno přistupovat k výuce z interdisciplinárních pozic a za využití specifických a netradičních didaktických metod. Jednou z nich je iprojektové vyučování. Cílem studie je prezentace poznatků autorů z výuky na katedře fyziky, chemie a odborného vzdělávání Pedagogické fakulty MU v Brně.

  • Název v anglickém jazyce

    The Possibilities of Project Teaching Within the Security and Population Protection Education in Primary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with a project education in teaching within the security and population protection education. These issues should be taught in primary and secondary schools on the basis of changes in the Framework Educational Programme published by theMinistry of Education, Youth and Sports in September 2013. Due to the multidisciplinary nature and specifics of the issue, it is necessary to access to the teaching from interdisciplinary positions and with using specific and non-traditional teaching methods. The project teaching is also one of them. The aim of the study is to present the findings of authors from teaching at the Department of Physics, Chemistry and Vocational Education, Faculty of Education, Masaryk University in Brno.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální aspekty extrémismu v České republice

  • ISBN

    978-80-7251-444-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    69-75

  • Název nakladatele

    Policejní akademie ČR

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku