Možnosti využití projektového vyučování při výuce v oblasti bezpečnosti a ochrany obyvatelstva na základních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27133257%3A_____%2F15%3A%230000100" target="_blank" >RIV/27133257:_____/15:#0000100 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti využití projektového vyučování při výuce v oblasti bezpečnosti a ochrany obyvatelstva na základních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek je věnován problematice projektového vzdělávání ve výuce bezpečnosti a ochrany obyvatelstva. Uvedená problematika má být vyučována na základních a středních školách na základě změn v rámcovém vzdělávacím programu, které vydalo Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy v září 2013. Vzhledem k multidisciplinárnímu charakteru a specifice dané problematiky je nutno přistupovat k výuce z interdisciplinárních pozic a za využití specifických a netradičních didaktických metod. Jednou z nich je iprojektové vyučování. Cílem studie je prezentace poznatků autorů z výuky na katedře fyziky, chemie a odborného vzdělávání Pedagogické fakulty MU v Brně.
Název v anglickém jazyce
The Possibilities of Project Teaching Within the Security and Population Protection Education in Primary Schools
Popis výsledku anglicky
This paper deals with a project education in teaching within the security and population protection education. These issues should be taught in primary and secondary schools on the basis of changes in the Framework Educational Programme published by theMinistry of Education, Youth and Sports in September 2013. Due to the multidisciplinary nature and specifics of the issue, it is necessary to access to the teaching from interdisciplinary positions and with using specific and non-traditional teaching methods. The project teaching is also one of them. The aim of the study is to present the findings of authors from teaching at the Department of Physics, Chemistry and Vocational Education, Faculty of Education, Masaryk University in Brno.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální aspekty extrémismu v České republice
ISBN
978-80-7251-444-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
69-75
Název nakladatele
Policejní akademie ČR
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—