Base unified diesel engine control strategy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27160572%3A_____%2F15%3A%230000005" target="_blank" >RIV/27160572:_____/15:#0000005 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Base unified diesel engine control strategy
Popis výsledku v původním jazyce
The individual components of diesel engine control strategy have been developed. The developed algorithms were tested experimentally on the testbed with Zetor engine in MOTORPAL. The strategy was tested on experimental bench for the common rail (RC 1114) using a developed engine control unit. The calibration experiments have been also realized, mainly focused on a long-time robustness and thermal management. This control strategy is connected with the fulfilment of a milestone WP20M01 and a partial output is WP20V002.
Název v anglickém jazyce
Base unified diesel engine control strategy
Popis výsledku anglicky
The individual components of diesel engine control strategy have been developed. The developed algorithms were tested experimentally on the testbed with Zetor engine in MOTORPAL. The strategy was tested on experimental bench for the common rail (RC 1114) using a developed engine control unit. The calibration experiments have been also realized, mainly focused on a long-time robustness and thermal management. This control strategy is connected with the fulfilment of a milestone WP20M01 and a partial output is WP20V002.
Klasifikace
Druh
G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek
CEP obor
JT - Pohon, motory a paliva
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Centrum kompetence automobilového průmyslu Josefa Božka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
Diesel engine control strategy
Číselná identifikace
—
Technické parametry
Diesel engine control strategy in MOTORPAL
Ekonomické parametry
rozšíření nabízených služeb zákazníkům
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
27622819
Název vlastníka
MOTORPAL, a.s.
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Požadavek na licenční poplatek
Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek
Adresa www stránky s výsledkem
—