Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Base unified diesel and gasoline engine control strategy, and relevant experimental data

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27160572%3A_____%2F15%3A%230000007" target="_blank" >RIV/27160572:_____/15:#0000007 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Base unified diesel and gasoline engine control strategy, and relevant experimental data

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The base components of unified/modular engine control strategy have been developed. The base calibration and validation experiments were realized for two selected engines on the testbed: IVECO 5.9 litre diesel turbocharged engine and VW EA211 gasoline turbocharged engine. Developed WAVE-RT engine models running in real time were integrated into the base engine control strategies and tested in rapid prototyping ECU - rCube2 on the testbed. WAVE-RT models outputs were used in the strategy to influence quality of engine combustion. This control strategy is connected with the fulfilment of a milestone WP20M01 and a partial output is WP20V005.

  • Název v anglickém jazyce

    Base unified diesel and gasoline engine control strategy, and relevant experimental data

  • Popis výsledku anglicky

    The base components of unified/modular engine control strategy have been developed. The base calibration and validation experiments were realized for two selected engines on the testbed: IVECO 5.9 litre diesel turbocharged engine and VW EA211 gasoline turbocharged engine. Developed WAVE-RT engine models running in real time were integrated into the base engine control strategies and tested in rapid prototyping ECU - rCube2 on the testbed. WAVE-RT models outputs were used in the strategy to influence quality of engine combustion. This control strategy is connected with the fulfilment of a milestone WP20M01 and a partial output is WP20V005.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Centrum kompetence automobilového průmyslu Josefa Božka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Unified diesel/gasoline engine control strategy

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Base unified diesel and gasoline engine control strategy in Ricardo - UKCWIP20-710

  • Ekonomické parametry

    rozšíření nabízených služeb zákazníkům

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    27160572

  • Název vlastníka

    Ricardo Prague s.r.o.

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem