Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Predictive Control of an IC Engine: Simulation and Experiment

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Predictive Control of an IC Engine: Simulation and Experiment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the model-based predictive control of an IC engine using LOLIMOT algorithm as the source of predictive models. For the control strategy development, a model-in-the-loop approach was used, where a 1-D engine simulation model realizedin GT-POWER was controlled by a control model in MATLAB Simulink?. The strategy was afterwards tested in a hardware-in-the-loop fashion, where the model was replaced by a standard truck engine controlled by an owndeveloped control unit. Originally, a single-input-singleoutput control scheme was used, which was later augmented for two control inputs (fuel supply, waste-gate adjustment) and two outputs (engine speed, turbocharger speed).

  • Název v anglickém jazyce

    Predictive Control of an IC Engine: Simulation and Experiment

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the model-based predictive control of an IC engine using LOLIMOT algorithm as the source of predictive models. For the control strategy development, a model-in-the-loop approach was used, where a 1-D engine simulation model realizedin GT-POWER was controlled by a control model in MATLAB Simulink?. The strategy was afterwards tested in a hardware-in-the-loop fashion, where the model was replaced by a standard truck engine controlled by an owndeveloped control unit. Originally, a single-input-singleoutput control scheme was used, which was later augmented for two control inputs (fuel supply, waste-gate adjustment) and two outputs (engine speed, turbocharger speed).

Klasifikace

  • Druh

    Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Bulletin of Applied Mechanics

  • ISSN

    1801-1217

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    28

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    91-96

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

Základní informace

Druh výsledku

Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

Jx

CEP

JT - Pohon, motory a paliva

Rok uplatnění

2011