Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27235530%3A_____%2F23%3AN0000005" target="_blank" >RIV/27235530:_____/23:N0000005 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00237752:_____/23:N0000015

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf" target="_blank" >https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    M-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola "M-learning" se zaměřuje na vzdělávání prostřednictvím mobilních zařízení, jako jsou telefony, tablety nebo notebooky. Tento přístup umožňuje flexibilní a dostupné učení kdykoliv a kdekoliv. M-learning využívá krátké lekce, interaktivní prvky a notifikace, které podporují zapamatování a motivaci k učení. Je vhodný pro různé cílové skupiny, včetně studentů, zaměstnanců nebo seniorů, a nabízí široké možnosti využití, například v online kurzech, webinářích nebo interaktivních lekcích. Tento přístup přináší nové možnosti i pro pedagogy a vzdělávací instituce.

  • Název v anglickém jazyce

    M-learning

  • Popis výsledku anglicky

    The "M-learning" chapter focuses on learning via mobile devices such as phones, tablets or laptops. This approach makes learning flexible and accessible anytime, anywhere. M-learning uses short lessons, interactive elements and notifications to promote memorization and motivation to learn. It is suitable for different target groups, including students, employees or seniors, and offers a wide range of applications, for example in online courses, webinars or interactive lessons. This approach also brings new opportunities for educators and educational institutions.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL03000205" target="_blank" >TL03000205: Osobní vzdělávací prostředí vysokoškolských studentů zdravotnických oborů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Osobní vzdělávací prostředí studenta: Učebnice pro učitele zdravotnických nelékařských oborů na vysokých školách.

  • ISBN

    978-80-86302-66-9

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    64-75

  • Počet stran knihy

    172

  • Název nakladatele

    Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly