Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Otevřené vzdělávací zdroje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27235530%3A_____%2F23%3AN0000007" target="_blank" >RIV/27235530:_____/23:N0000007 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf" target="_blank" >https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Otevřené vzdělávací zdroje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola Otevřené vzdělávací zdroje se věnuje významu a implementaci otevřených vzdělávacích materiálů v kontextu vzdělávání zdravotnických nelékařských oborů. Zdůrazňuje, jak tyto zdroje podporují dostupnost, inovace a sdílení znalostí mezi pedagogy a studenty. Autoři diskutují klíčové aspekty tvorby a využívání otevřených vzdělávacích zdrojů, včetně možností jejich přizpůsobení specifickým potřebám uživatelů a jejich přínosu pro rozvoj samostatnosti studentů při učení. Kapitola se zaměřuje na propojení teoretického rámce s praktickými příklady a nástroji, které umožňují efektivní integraci těchto zdrojů do výuky. Cílem kapitoly je inspirovat pedagogy k využívání otevřených vzdělávacích zdrojů jako prostředku k modernizaci vzdělávacího procesu a k podpoře větší spolupráce a sdílení napříč vzdělávací komunitou.

  • Název v anglickém jazyce

    Open Educational Resources

  • Popis výsledku anglicky

    The Open Educational Resources chapter focuses on the importance and implementation of open educational materials in the context of non-medical health professions education. It highlights how these resources promote accessibility, innovation and knowledge sharing between educators and students. The authors discuss key aspects of the creation and use of open educational resources, including how they can be tailored to meet the specific needs of users and their contribution to the development of student autonomy in learning. The chapter focuses on linking the theoretical framework with practical examples and tools that enable the effective integration of these resources into the classroom. The aim of the chapter is to inspire educators to use open educational resources as a means to modernise the learning process and to encourage greater collaboration and sharing across the learning community.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL03000205" target="_blank" >TL03000205: Osobní vzdělávací prostředí vysokoškolských studentů zdravotnických oborů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Osobní vzdělávací prostředí studenta: Učebnice pro učitele zdravotnických nelékařských oborů na vysokých školách.

  • ISBN

    978-80-86302-66-9

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    122-129

  • Počet stran knihy

    172

  • Název nakladatele

    Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly