Metodologie modelování kompozitních konstrukcí pomocí matematických modelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27456048%3A_____%2F12%3A%230000004" target="_blank" >RIV/27456048:_____/12:#0000004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodologie modelování kompozitních konstrukcí pomocí matematických modelů
Popis výsledku v původním jazyce
Vytvořená metodologie ukazuje obecný postup při definici matematického modelu kompozitní struktury. Pojednává o rozdílech a vhodnosti použití jednotlivých parametrů používaných při definici modelu. Zabývá se také použitím modelů porušení nutných pro realistické zobrazení poškození deformujícího se modelu. Tato metodika je popisována na příkladu softwarových nástrojů HyperWorks, konkrétně např. HyperMesh, Radioss
Název v anglickém jazyce
Methodology of composite structures CAE modeli
Popis výsledku anglicky
This methodology shows general approach of modelling of composite structures. Shows also the differencies and how suitable are each parameters needed for the model definition. There is also presented how to use fracture models to be able model the modeldemage as realistic as possible. The whole topic is shown on usage of HyperWorks tools, specific e.g. HyperMesh, Radioss
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI1%2F113" target="_blank" >FR-TI1/113: Výzkum snižování následků kolizí kolejových a silničních vozidel a reálné ověření technologií pro konstrukci kabin kolejových vozidel z netradičních materiálů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů