Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digitalizace obchodu a exportních aktivit společnosti KORCHEM s.r.o.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27736253%3A_____%2F24%3AN0000001" target="_blank" >RIV/27736253:_____/24:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Digitalizace obchodu a exportních aktivit společnosti KORCHEM s.r.o.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Projekt se zaměřil na komplexní digitalizaci obchodních procesů společnosti a rozvoj online prodeje. Jeho hlavní náplní byla tvorba a spuštění nového e-shopu, včetně digitalizace produktového portfolia a jeho implementace do prostředí e-komerce. Součástí bylo také naplnění e-shopu obsahem, jeho personalizace a zavedení dalších forem e-byznysu. Projekt dále zahrnoval poradenské a podpůrné služby, tvorbu komunikačního a marketingového systému, zajištění zákaznické podpory prostřednictvím specializované platformy a přípravu digitálních materiálů pro podporu klientů a cílových tržních segmentů. Nechyběl ani marketingový průzkum zahraničních trhů a analýza distribučních a obchodních kanálů se zaměřením na exportní příležitosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Digitization of a trade and export activities of KORCHEM s.r.o. company

  • Popis výsledku anglicky

    The project focused on the comprehensive digitalization of the company's business processes and the development of online sales. Its main focus was the creation and launch of a new e-shop, including the digitization of the product portfolio and its implementation into the e-commerce environment. It also included filling the e-shop with content, its personalization and the introduction of other forms of e-business. The project also included consultancy and support services, the creation of a communication and marketing system, the provision of customer support through a dedicated platform and the preparation of digital materials to support clients and target market segments. There was also marketing research of foreign markets and analysis of distribution and sales channels with a focus on export opportunities.

Klasifikace

  • Druh

    X - Nezařazeno

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FX03030050" target="_blank" >FX03030050: Digitalizace obchodu a exportních aktivit společnosti KORCHEM s.r.o.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů