Pilotní úsek pro testování autonomní mobility
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F28435575%3A_____%2F24%3AN0000003" target="_blank" >RIV/28435575:_____/24:N0000003 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/26429632:_____/25:N0000004 RIV/68407700:21260/24:00381959 RIV/49777513:23520/24:43975059
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pilotní úsek pro testování autonomní mobility
Popis výsledku v původním jazyce
Pilotní úsek pro testování autonomní mobility představuje specifickou část dopravní infrastruktury, která je uzpůsobena k testování systémů autonomních vozidel (i dílčích) v reálném nebo simulovaném provozu. Tento úsek má zajistit bezpečné, technologicky vyspělé a kontrolované prostředí pro ověření funkčnosti a spolehlivosti testovaných systémů. Pilotní úseku je tvořen komunikacemi od křižovatky Kaplířova x Klatovská ke konečné TRAM Univerzita v Plzni a její okolí – pozemní komunikace, technologické vybavení atd. Úsek je cca 1,7 km dlouhý s různým prostředím okolo TRAM – 4 pruhová směrově dělená komunikace, samostatný TRAM pás, křížení TRAM x silniční komunikace, OK, SSZ, výhybky, zastávky MHD/VHD, infrastruktura pro pěší.
Název v anglickém jazyce
Pilot section for testing autonomous mobility
Popis výsledku anglicky
The pilot section for testing autonomous mobility represents a specific part of the transport infrastructure that is adapted for testing autonomous vehicle systems (even partial ones) in real or simulated traffic. This section is intended to provide a safe, technologically advanced and controlled environment to verify the functionality and reliability of the systems under test. The pilot section consists of roads from the Kaplířova x Klatovská intersection to the final TRAM University in Pilsen and its surroundings - roads, technological equipment, etc. The section is about 1.7 km long with different environments around TRAM - 4-lane directionally divided road, separate TRAM lane, TRAM x road crossing, roundabout, signalized intersections, tram switches, public transport/VHD stops, pedestrian infrastructure.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20202 - Communication engineering and systems
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/CK03000179" target="_blank" >CK03000179: Vytvoření dynamického digitálního modelu ulice pro potřeby autonomního řízení v Plzni</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.