Od spotřebitele k loajalitě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F11%3A%230000018" target="_blank" >RIV/29142890:_____/11:#0000018 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Od spotřebitele k loajalitě
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá vybranými aspekty zákaznické loajality uživatelů značky Škoda a analyzuje výsledky výzkumu nákupního chování opakovaných uživatelů dané značky se zaměřením na potenciální věrnostní program a typizování motivačních pobídek.
Název v anglickém jazyce
From consumer to loyalty
Popis výsledku anglicky
The paper concentrates on selected aspects of customer loyalty of car brand Škoda users, deals with the analysis of opinions related to the customer loyalty support in the form of a loyalty programme and presents main benefits within the frame of this programme.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference SEMAFOR 2011
ISBN
978-80-225-3262-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
31-39
Název nakladatele
Ekonomická univerzita
Místo vydání
Bratislava, Slovensko
Místo konání akce
Bratislava, Slovensko
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—