Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Application of Loyalty Programmes in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F13%3A43919229" target="_blank" >RIV/49777513:23510/13:43919229 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Application of Loyalty Programmes in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the significance and application of the current loyalty programmes and their specific features in the Czech Republic. When creating loyalty programmes it is advisable to respect principles of such a concept and namely consider the target market, or, as the case may be, the target customer. Basic classification of loyalty programmes according to their specializations is also presented. The representatives of successful and unsuccessful loyalty programmes in the Czech Republic and elsewhere in the world are mentioned as well.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of Loyalty Programmes in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the significance and application of the current loyalty programmes and their specific features in the Czech Republic. When creating loyalty programmes it is advisable to respect principles of such a concept and namely consider the target market, or, as the case may be, the target customer. Basic classification of loyalty programmes according to their specializations is also presented. The representatives of successful and unsuccessful loyalty programmes in the Czech Republic and elsewhere in the world are mentioned as well.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recent Researches in Business Administration, Product Design and Marketing

  • ISBN

    978-960-474-325-4

  • ISSN

    2227-460X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    105-110

  • Název nakladatele

    WSEAS Press

  • Místo vydání

    Athens

  • Místo konání akce

    Chania, Greece

  • Datum konání akce

    27. 8. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku