Application of Loyalty Programmes in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F13%3A43919229" target="_blank" >RIV/49777513:23510/13:43919229 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Application of Loyalty Programmes in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the significance and application of the current loyalty programmes and their specific features in the Czech Republic. When creating loyalty programmes it is advisable to respect principles of such a concept and namely consider the target market, or, as the case may be, the target customer. Basic classification of loyalty programmes according to their specializations is also presented. The representatives of successful and unsuccessful loyalty programmes in the Czech Republic and elsewhere in the world are mentioned as well.
Název v anglickém jazyce
Application of Loyalty Programmes in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the significance and application of the current loyalty programmes and their specific features in the Czech Republic. When creating loyalty programmes it is advisable to respect principles of such a concept and namely consider the target market, or, as the case may be, the target customer. Basic classification of loyalty programmes according to their specializations is also presented. The representatives of successful and unsuccessful loyalty programmes in the Czech Republic and elsewhere in the world are mentioned as well.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recent Researches in Business Administration, Product Design and Marketing
ISBN
978-960-474-325-4
ISSN
2227-460X
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
105-110
Název nakladatele
WSEAS Press
Místo vydání
Athens
Místo konání akce
Chania, Greece
Datum konání akce
27. 8. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—